Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

30 Mart 2012 Cuma

Sevdiklerimle olunca..

Ne olursa sevdiklerimle..
Mutluluk, hüzün, sevinç..
Benim için doğum günlerinin özelliği de sevdiklerinin yanında olması, olduklarını hissetmem. Sevdiklerinle birlikteysen hatırlayan dostların, arkadaşların canından olan insanlar varsa güzel..

'Benim hayatımda çok sevdiğim insanlar var Allah'ım. Bana onların yokluğunu gösterme, onların yokluğuyla imtihan etme nolur. O'nlar hep yanımda kalsın..'
Sevdiklerimi sıraya koyamam, koyamadım hiçbizaman. Anneni mi çok seversin babanı mı diye sorulan sorular çocukluğumdada hiç hoşlanmadığım şeydi. İnsan kalbinin hangi köşesinden vazgeçebilir ki..
Ama bir listem var.. Çoktan öte listesi.. Ben sevgi benciliyim biraz veremem herkese, dağıtamam. Herkes hemen canım, cicim olamaz. Bi insanı çok severim ama çoktan öteye kolay geçiremem. Geçirdiklerimin sevgisi yetiyor, o yüzden heralde.. 

İnsanın evlenmeden önce tek dünyası annesi babasıdır. Bazıları bunu evlendikten sonra anlar. Ama benim için onlar hep değerliydi, verdiğim kararlarda onların düşüncelerini hep ön planda tuttum. Huysuz, aksi bi insan olabilirim bazen anneme karşı ama büyük üzüntüler, sıkıntılar yaşatmadığımı düşünüyorum. Anne-kız arasında olurmuş okadarı :) Bakalım beni ne savaşlar bekliyo kız anası olarak :) Babam.. Hayatımdaki karar merciim :) Onun oluru olmadan yapılan işten hayır gelmez, o yolun engelleri bitmez bilirim. Eğer oluru varsa sırtım yere gelmez ondan rahatlar içim.. Babalar kızları için çok amaaaa çok farklı yere sahiptir. Önceliklidir, ayrıcalıklıdır. Ama benim babam başka.. :) O benim için birileriyle denk olmayı bırakın, kimsenin tahmin edemeyeceği yerlerde.. 
HEP YANIMDA KALIN

EŞİM.. CAN YOLDAŞIM..
Çoktan öte sevdiklerimden..
Hayatımızda her önemli anı benden önce hatırlayıp,kutlayan insan. Ve hatırlamadığım özel şeyler için hiçbizaman sitem etmeyen.. :) Ben bu konuda odunum galiba biraz.. :( Eşimde maddi/manevi hiç bi karşılık beklemeden gerçekten kendi mutlu olduğu için yaptığını öylesine hissetirir ki odunluğuma bikez daha lanet ederim kendi kendime.. Hayatımda tanıdığım en fedakar, en düşünceli, en sorumluluk sahibi, en ne istediğini bilen, en sevdiklerinden başka kimsenin ne yaptığı umrunda bile olmayan, en mantık, en duygusal, en romantik, en baba, en düzenli, en kalp kırmayan... daha bisürü en'i olan, ve bütün bu enleri tek seferde bünyesinde toplayan tek insan.. En çokta kimse umrunda olmayıp sadece hayatına, beni mutlu etmeye, benimle mutlu olmaya odaklanan halini seviyorum. Birde biraz alışveriş ve dedikodu aşkıma cevap verebilsen.. İşte burda sevgoşum giriyo devreye..
♥♥SENİ ÇOK SEVİYORUM ♥♥
HEP YANIMDA KAL

Çoktan öte sevdiğim bir başka insan biricik CAN DOSTUM..
Biz bu günlere gelene kadar çok savaşlar verdik aslında, bizim dostluğumuz öyle herkesin ki gibi değil. Temellerini kendimiz kurduk, yeniden, yeniden... Sevgi (Sevgoş)  O benim gerçekten CAN DOSTUM.. Kendinden çok beni düşündüğünden, her mutluluğumda herşeye rağmen yanımda olacağından, üzüntülerimi zaten hissedip çoktan yanımda biteceğinden aşkım kadar emin olduğum..Varlığın mutluluğum..
HEP YANIMDA KAL

Veeee KÜÇÜK KELEBEĞİM,
Bu sensiz kutladığımız son doğum günüm olsun.. Bir sonrakinde sen kucağımda, minicik elin elimde, mis kokun burnumda bi doğum günü kutlamak istiyorum. Bu benim için en değerli hediye..
Sende HEP YANIMDA KAL Canım kızım..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder