Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

16 Mart 2012 Cuma

23 haftada grip..

Ay ne kadar nazik bi bayan oldum yaw.. hastalık peşimi bırakmıyor :(
Şimdi de griple uğraşıyorum.. Aman bebişim zarar görmesin etkilenmesin diye yapmadığımız yok inşallah işe yarar..
Eveeeetttt..
Kelebeğim şu gün itibariyle 23 haftalık.. :) Doktor randevumu iple çekiyorum bebişimi görebilmek için.. Bu haftanın bizde etkileri şöyle: Hareketlerimiz hergeçen gün daha kuvvetli artık dışarıdan da net olarak görülebiliyor. Öyle sevimli ki.. :) Pankreasımız insülin salgılamaya başladı bu hafta.. Ve en önemlisi artık bizi duyabiliyor-muş. Henüz konuşmalarıma hareketsel olarak cevap alamıyorum ama duyduğunu bilmek güzel.. Gerçi erkek seslerini daha iyi duyabiliyolarmış. Sen o kadar besle büyüt.. dermişim.. :)
Tabi birde bendeki değişiklikler var: hızla kilo almaya devam :) 
Özet olarak böyle.. 23 Mart (doktor kontrolümüzü) sabırsızlıkla bekliyoruz..İnşallah güzel haberlerle mutluluğumuza mutluluk katar doktorumuz..

...

Hamilelikte kıyafet sıkıntısını bukadar yaşıcam aklıma gelmezdi. Bulmakta değil beğenmekte çok zorlanıyorum. Oldum olası önden pileli hamile kıyafetlerini sevemedim ama pilelilere kalıcam durum bunu gösteriyo.. Neyse ki  geçen haftalarda bikaç şey buldum dişime göre :)




tabi ben kemerini kullanamıyorum :)
Birde hamile pantolanları var durumu kurtaran.. Ama yaz gelsede hafif kıyafetler, elbiseler, babetler giysek artık..Güneşli, gripsiz, ılık günleri özletti bize şu uzun kış..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder