Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

21 Ocak 2013 Pazartesi

Kıymetlilerim ♥



Evet Onlar benim kıymetlilerim..
Neva'mdan önceki çocuklarım..
Diğer kızlarım..

Elimde büyüdüler :) Nevoş kadar halleri hatırlıyorum. Ceyda'nın kapkara saçları vardı kızımda da olmasını hayal ettiğim:) Kübra'nın kocaman kapkara gözleri.  Hala öyle.. Türkan Şoray'ım o benim. :)  Şuan elimde olmadığımdan paylaşamıyorum ama Neva aynı Kübra'nın bebekliği.. Beni annesine (ablam tadında halam olur kendileri) benzetirler, Kübra'yı bana, Neva'da Kübra'ya.. Yani hiç düşünme Kübracım senin kızın aynı Neva ya benzeyecek :) 

Bu iki güzel bayan kızımın hayatında önemli yere sahip olacak. Şimdiden verdiği tepkilerden belli :) Bende bu yüzden onları ayrı bir postta kızımın tarihine not düşmek istedim. Canım kızımın şimdiye kadar olduğu gibi bundan sonrada  her özel gününde, mutluluğunda, hüznünde, benim yetişemediğim, anne-kız çatışmalarımızda  (olmaz inşallah ama) onlar yanında olacak ve ona doğru yolu gösterecek. Bende içim huzurlu, kızımı emin ellere emanet etmenin verdiği huzurla onları seyredeceğim. 

♥♥
Sizi Seviyorum
♥♥
 
Not: Ensesinden ayrılmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder