Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

20 Eylül 2012 Perşembe

İş hayatına yeniden 'Merhaba'


Sanki veda etmiş gibi bir başlık oldu bu :) Oysa ki gariban ben 2 aylık iznimin nerdeyse 1 ayını evde çalışarak geçirdim. Ofis ortamı, sanayi havası olmadığından yinede iş hayatı sayılmaz diye düşünüyorum.. Bundan sonraki süreç biraz zorlu olacak benim için ve tabiki ve en çok babamız için..
Evimizin neşesinin rahatı bozulmasın, yemesi eksik kalmasın, sağlığı yerinde olsun
kısacası evimizin neşesi kaçmasın diye anne-babanın rahatı kaçıcak mecburen.
Planlarım bebişimi işyerine götürme yönünde idi. Ama henüz çok minik olduğundan kıyamıyorum.
Evin tadını çıkarsın şimdilik. :) Anneanne-babaanne dönüşümlü bakıyorlar yavruma. Aslında daha çok anneanne. Ev mesafemiz biraz uzak. Bu yüzden bazen o bize geliyor bazende biz ona gidiyoruz. Teyzoşumuz anneannenin 1 numaralı yardımcısı. Bakalım okullar açılınca anneanne ne yapacak.. Gerçi kızımda sakinleşti daha bi düzene girdi arada aksaklıklar olsa da.. 
 Bende miniğimin karnını doyurma bahanesiyle :) uçuyorum yanlarına. Çok özlüyorum çok!!! Gece yarısı kalkıp süt sağıyorum miniğime sabah emzirip gidiyorum işime öğle saati tekrar gidiyorum emziriyorum sonra tekrar iş.. Bazen 2.kez emzirmeye gidemiyorum işlerden.. Ozaman 90 ml. geçmemek şartıyla mama veriyorlar mecburen :( akşam üzeride kavuşuyorum yavruma.. Ek gıdaya geçince daha rahatlıcaz ama ben şu halimdende şikayetçi değilim. Bişey kaçırmıyorum kızımdan.. Ben işte olduğum süreyi zaten uyuyarak geçiriyor sonra ben yanında oluyorum.
Ama ek gıdaya geçince kızımı bukadar sık göremem belki gündüzleri :(
...
Çalışmak güzel, ama kızımla birlikte vakit geçirmek daha güzel.. Offff Allahım kızıma yetebilmem için kuvvet ver.

2 yorum:

  1. canımm ya..nasıl bırakabildin..ben birtürlü cesaret edemedim hala..okullar açıldı benim işe dönmem gerek meleğim 6.5 aylık ve sürekli emmek isitıyor.ek gıdaya geçtik ama yine temel besini anne sütü olduğundan bana ihtiyacaı var..ne yapıcam bakalım..iyice bağlandık birbirimize

    YanıtlaSil
  2. zorunlu olunca cesarette geliyo.. :) iş ev arası mekik dokuyorum sürekli.. Kıyamıyorum içim gidiyo, suçluluk hissediyorum, eve gidince bana küsmüş gibi geliyo.. :( ama yapıcak bişey yok.. ne yazıkki..

    YanıtlaSil