Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

6 Temmuz 2013 Cumartesi

12'ye 1 Kala (11. Ay)

(Yaklaşık 1 ay önce başlanmış ama henüz tamamlanıp yayınlanan posttur)
Heyecanlıyız :)
Mutluyuz :)
Dün gibi aklımda iki çizgi.. Ne çabuk geçti  9+11 ay..
Neyse duygusal konuşmaları önümüzdeki aya bırakıyorum :)
Ah benim can kızım öyle bereketli geldi ki...
Doğuma giderken yolda yüklü bir yurtdışı siparişi almıştım hiç unutmuyorum.
Trafik, sıcak, heyecanın arasında birde kesilen telefonda karşı tarafla 
anlaşma çabaları..
Bu yıl daha bir yoğun geçecek Haziran ayı..
Dayımız yok İngiltere'ye yolcu ettik,
Dede ve anneannemiz kısmet olursa umre yolcusu,
Annenin başa bela smmm sınavı...
Ve tüm bunlara rağmen işyerindeki yoğunluk..
Ve herşeye rağmen pıtırcığımın doğum günüsü..
Çok hareketli ve güzel bir ay bizi bekliyor :)
Neler mi yaptık bu ay?
Hep kudurduk hep kudurduk..
Anneannenin, annenin canına okuduk yine..
İlk defa bu ay gerçekten yorulduğumu hissettim. Elim ayağım tutmadığı zamanlar oldu..
Sanırım birazda kansızlıktan oluyor.
Fazla hereketin yanında Neva huzursuz son günlerde..
Sanırım bir diş daha geliyor.
Birde beni görünce daha bir huzursuzluk yapıyor
Deli deli ağlamalar, herşeyi ağlayarak istemeler...
Geçicidir inşallah..
Çok defa planladığımız diş buğdayı partisini dayımızın gidişi, teyzemizin İzmir gezmesi,
Sevgi teyzenin işleri ve annenin yoğunluğu nedeniyle uygulamaya koyamadık. Oysa parti süslerimiz
hazır.. Yaşgünüyle birlikte yapıcaz bu gidişle :)


Sevgiyle, Sağlıkla kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder