Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

8 Kasım 2012 Perşembe

Yayamazlıklar başlasıııınnnn.. (4.Ay)

Yahu biz mi çok safmışız şimdikiler mi çok akıllı..
Bakışları bile o kadar manalı ki cimcimemin..
Ben onu 'hanimiş hanimiş' diye severken, karşısına geçmiş dışardan görenin deli bu kadın diyeceği hareketler yaparken  içten içe benimle alay ettiğini düşündüren bakışlar bunlar. 'Ya annecik nabıyosun suratını öyle' der gibi. Ama sen ne dersen de küçük hanım ben seninle yaptığım herşeyden çok zevk alıyorum. Yanındayken hiç kimseyle olmadığım kadar mutlu oluyorum♥



Minnoşumun 4. ayı doldurmamızla:
*Yakalama becerisi tavan yaptı. Her gördüğünü tutma, her tuttuğunuda ağzına götürme çabasında.
*Hala 1 dkdan fazla sırtımız yerde kalamıyor. Kucak delisi.. Birlikte yemek yapıyoruz şimdiden.. Bana çookk yardımcı oluyor çoook.. Tutmaya çalıştığı kafasını sallaya sallaya yaptıklarımı/yapmaya çalıştıklarımı izliyor. Kollarım dayansa bu durumdan şikayetçi değilim aslında :) Bize bir kanguru şart :)) 
*Gel babası gel, gel annesi gel yapmaya başladı (anneannesinin yoğun çabalarıyla) ah zavallı annecim birde emzik tutturabilse nasıl mutlu olacak:)
*4. ay aşılarmızı olduk. Olmaz olaydık demek istemiyorum. Miniğimin çok canı yandı :( Hele 6 saat geçtikten sonra bacaklarını hareket ettiremez oldu ettirdikçe ağladıda ağladı. Çok fena 2 saat geçirdik geçti çok şükür derken akşamda ateşi yükseldi. Fitil son noktaydı artık..

*Gece uykularımız düzenli derken nazar mı değirdim kızıma acaba? Gündüz uykumuzun hiç yoktu geceleri mışıl mışıl uyuyordu. Son günlerde gündüz uykusunu sever oldu geceleri sık uyanıyor emmek için (doymuyor mu ne?) Akşam uyutana kadar çok zorlanıyorum. Uyumamak için direniyor resmen. Dün gece 2 saat ayaklarımda salladım sonunda yorgun düştü. HEHEHE zafer benim :) geç olsada..

2 yorum:

  1. Prenses büyüyor.Uyku konusunda bizde öyleydik 4 aylıkken.Gündüz hiç uyumucak sanırdım.Dişetleri yavas yavas kabardığı için onun huzursuzlukları başlıyordur,rahat ol,bizimki gündüz düzenli uyuyor artık ama gece sık uyanıyor illa bı sıkıntıları oluyor bebeklerin.Doymadığından kalktığını düşünuyorsan mama ver bikaç gece bence.. aşılar canlarını yakıyor ama 6.ay aşılarıda olacak sonra 6 ay serbest..Maşallah Neva ya öptüm .

    http://melegimyigidim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. 2 gündür huyu değişti sanki iyice. gündüz 3-4 saat uyumaya başladı gece mıkır mıkır.. bazen gözleri kapalı ağlıyor rüyamı görüyor ki? bu sabah yanıma aldım parmağımı sımsıkı tuttu birlikte bikaçsaat huzurlu uyuduk.. korkuyormu acaba uykusunda?

    YanıtlaSil